SEV 1 – T.O.P. 1
Op zaterdag 7 juni stond de allerlaatste wedstrijd van dit veldseizoen op het programma voor T.O.P. 1. Zij werden op deze dag voor de laatste keer gecoacht door Ad Zomer! De Toppers mochten afreizen naar Zelhem om daar te spelen tegen SEV 1.
Quote van Ad: in de Johan Cruijf-stijl: als je met plezier speelt, ga je vanzelf beter presteren. Het begint altijd met plezier!
De opstelling van deze wedstrijd was als volgt:
Aanval
- Hielke
- Jesse
- Kirsten
- Marit
Verdediging
- Niels
- Bram
- Sanne
- Josette
Reserves: Maura, Aniek & Tim.
Om 14:00 uur werd er door scheidsrechter Heuver gefloten voor de start van de wedstrijd. T.O.P. kwam op een 1-0 achterstand maar wist dit al snel om te zetten in een 1-2 voorsprong door doelpunten van Niels en Hielke. De Vroomshopers wisten zelfs uit te lopen tot een 3-7 voorsprong maar helaas hield dit niet lang stand. SEV wist terug te komen tot 8-8 en vlak voor rust kwamen ze zelfs nog op voorsprong. Hierdoor werd er gerust met 9-8 op het scorebord.
Na de rust lukte het T.O.P. niet om het spel uit het begin van de eerste helft weer op te pakken. Het spel verliep moeizaam en de kansen werden niet benut. Hierdoor liep de tegenstander langzaam uit via 10-9 naar 13-10. T.O.P. wist in totaal driemaal te scoren in de 2de helft. Dit was niet voldoende en hierdoor werd de wedstrijd afgesloten bij een 16-11 eindstand.
Helaas wist de ploeg van Ad Zomer de laatste wedstrijd niet met winst af te sluiten. Eén positief punt waren de eerste minuten van Josette na een langdurige blessure! Na de wedstrijd werd de afzwaaiende coach bedankt voor de inzet de afgelopen 3 jaar. Hij kreeg een mooi afscheidswoord van de voorzitter van T.O.P. Namens T.O.P. 1, nogmaals bedankt Ad!
Helaas zit het seizoen er weer op, op naar het volgende seizoen waarin er veel zal veranderen in de selectie! We willen de spelers van de U19 bedanken voor hun aanwezigheid bij alle wedstrijden en ook alle supporters bedankt voor jullie aanmoedigingen het afgelopen seizoen!





